Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

Promiňte, ale tohle už je snad posedlost psát tu furt dokola o té feťačce, jako bychom neměli i tady dost vlastních problémů.

0 5
možnosti
RC

Bloger si může vybrat jakékoliv téma a psát o něm, kolikrát se mu zachce.

Nikdo vás to nenutí číst.

Takže váš komentář je naprosto zbytečný.

Mě osobně to velice zajímá a děkuji p.Stejskalovi za jakoukoliv informaci o tom.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, vážím si toho.

3 0
možnosti
RC

A navíc psát o Na'amě jako "feťačce" s 9 gramy, to značí vaší naprostou tupost.

5 0
možnosti
DH

Holt mají na letišti pečlivější kontrolu o čemž jsem se přesvědčil sám, když jsem odlétal na delší zahraniční pobyt do krajiny známe svou chudobou, tak jsem v kufru vezl také několik zapalovačů. Na letišti v Ruzyni prošel kufr kontrolou bez nejmenšího problému. Ale při přestupu a čekání na další odlet v Moskvě jsem náhle slyšel v hlášení své jméno a výzvu, abych se dostavil na úsek odbavení zavazadel. Tam jsem okamžitě šel a zde byl můj kufr zadržen s tím, že je v něm zjištěn nějaký zakázaný výbušný materiál. Kufr jsem musel otevřít a zapalovače mi kromě povoleného množství 3 ks. odebrali a poté zavazadlo bylo odbaveno a já naštěstí nebyl umístěn do nápravného zařízení.

No, a otravuji s tím zdejší čtenáře, jako už nějaký čas neustálým opakováním tématu pan Stejskal?

Prostě udělal jsem chybu, podobně jako ta Naama. A v důsledku toho jsem byl postižen odebráním mého majetku. No, a ona porušila tamní předpisy závažnějším způsobem, a tak musí v souladu s příslušnými platnými zákony přijmout a "odsedět" si zasloužený trest.

0 3
možnosti
Foto

Kdybyste za ty zapalovače "vyfasoval" několik let vězení (podle ruské logiky mohly přece způsobit pád letadla a ztrátu minimálně desítek životů), také byste byl vděčný za každou publicitu ve váš prospěch. Pochybuji, že byste pokorně přijal "zasloužený" trest v délce několika let za katrem. O tom to také je: o přiměřenosti trestu vzhledem k nulové společenské nebezpečnosti 9,6 g konopí v odbaveném zavazadle. V jistém slova smyslu byly ty vaše zapalovače nebezpečnější (dovedeno ad absurdum). Zkuste se vžít do její situace, prosím. (A pokud vás mé články otravují, snadná pomoc. Nečíst.)

4 0
možnosti
Foto

Pro p. Horáka: Budu o Naamě psát tak dlouho, dokud nebude na svobodě. To není posedlost, ale morální povinnost. Vše ostatní napsal p. Refael.

4 0
možnosti
  • Počet článků 4831
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 834x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal