Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Abych to shrnul...

Volici Babise - pomstychtivi, zavistivi blbci, kteri nepreji penize tvrde pracujicim zivnostnikum...

Prezident je degenerovany bolsevik...

Nic ve zlem, ale tohle jsou nazory obycejneho primitiva... snad to nebylo autenticke ale jen vymyslena povidka...

Volici volili Babise kvuli neskutecnemu rozkradani driv statnich podniku a pozdeji statniho rozpoctu. Dnes i navzdory podle me zbytecne planovanym deficitum jsou statni finance v nejlepsim stavu od roku 1989, statni dluh oproti 2 bilionum v roce 2015, se kterymi pocital Kalousek, je nizsi, nez na konci jeho vlady 2013. Ze pry Babis zneuzil jeho rezervy, pouzil uplne vse a na konci roku 2015 uz se to naplno projevi... statni dluh vzrostl pouze o 9mld. ... a do roku 2018 snizeni, oproti tomu "projevenemu se roku" 2015, o asi 50 mld. A to, ze neslysime o tolika kauzach, rozkradani na zakazach apod. jako za tzv. pravice, to je snad zbytecne mluvit.

Takze volici ANO meli pravdu, ne ti omezenci, co je neustale neskutecne hanlive napadaji. Nazory mohou byt ruzne, lide si je maji vyslechnout a ne se napadat. Jedni veri, ze s Babisem je lepe, druzi veri, ze kdyz se odstrani, tak bude lepe. Lide si maji slusne rict, ze nesouhlasi s nazorem oponenta a ty urazky si odpustit. Urazi podle me v prvni rade protibabisovska strana a dost nechutne. Jestli si mysli, ze si tim nekoho slusneho nakloni...

0 0
možnosti

Je pane Stejskal... to mela byt reakce na jiny blog... muzete to vymazat?

0 0
možnosti
Foto

Pondělí ranní, úterý noční, středa čtvrtek volno. Pátek ranní, sobota neděle noční, pondělí úterý volno, středa ranní, čtvrtek noční. Sobota neděle volno. Pondělí noční, úterý středa volno, čtvrtek ranní, pátek volno, sobota neděle ranní. Pondělí volno, úterý ranní, středa noční, pátek noční, sobota neděle volno, pondělí ranní... atd znovu od začátku. dodnes si ten systém pamatuju, jako básničku.Přes dvanáct let jsem takto fungoval při 12-ti hodinových směnách. Už bych to nechtěl ve svých letech zažít, ani za nic. Na krku cukrovka, vysoký cholesterol, totálně poházený metabolismus a denní režim ještě několik let po té.

0 0
možnosti
KL

ja to mam trochu jinak, ale maximalne mi to vyhovuje. 2 denni dvanactky, 2 nocni dvanactky, 5 dni volno. 2 denni, 3 nocni, 4 dny volno. 3 denni, 2 nocni, 5 dni volno. zena mi zavidi, ze mam kazdy druhy tyden malou dovolenou. ovsem vice nez nocni mi vadi denni, protoze abych byl v 6 v praci, musim o pul pate vstavat a to dost blbe zvladam a jsem cely den jak pytlem prasteny.

0 0
možnosti
Foto

R^ Karma především proto, že názor odpovídá mým osobním zkušenostem.

0 0
možnosti
JU

J45a78n 78U22r40b43á49n67e22k

23. 6. 2019 21:17

Sám jsem kdysi pracoval na směny v zahraničí, v rámci jednoho týdne se mi míchaly 2 noční, 1 či 2 ranní a 2 či 1 odpolední tak, abych měl volné nikoli 2 dny, ale 3 dny. Např. konec pracovního týdne ranní směnou v úterý, začátek pak odpolední směnou v pátek. Byl jsem mladý, a po celý půlrok, co jsem takto pracoval, mi to vyhovovalo, měl jsem alespoň změnu, se spánkem jsem problémy neměl.

Jako ajťák jsem jinak obecně dával přednost spíše práci v noci (platilo to i o učení se), v noci je prostě více klid, nerušil mne ani žádný spolupracovník, a ani nikdo z rodiny (např. na reinstalace apod. ideální). A takhle to měla velká část ajťáků kolem mne, nejspíš jsme holt noční sůvy. Dnes, 20 let poté, bych na směny již pracovat asi nechtěl.

Jinak za sebe vidím jako maximum těch 12 hodin, přijde mi absurdní, aby někdo dělal čtyřiadvacítky, nota bene ještě tam, kde jde o život či o zdraví. O (dle mého názoru) protizákonných osmačtyřicítkách a ještě delších směnách ani nemluvě, ale nějak mne, pane Stejskale, nepřekvapuje, že zmiňujete lékaře, a že máte doživotní následky. Když jsem byl s manželkou na pohotovosti, a lékařka takřka spala ve stoje, jak byla z osmačtyřicítky utahaná, napadalo mne, jak dlouho se tak asi může chodit se džbánkem, než se ucho utrhne, rozuměj než se stane nějaký opravdu pořádný průšvih. Mám pochopení pro to, že děsivě mohou být utahaní rodiče maličkých dětí, protože je v jejich roli nikdo nezastoupí, u lékaře, policisty, nebo obsluhy jaderného reaktoru je pak ale chyba již evidentně v systému. Žádné řešení však nabídnout bohužel nedokážu...

0 0
možnosti
AR

Moje dcera má tento pracovní režim - dvanáctky. Zrovna včera a dnes dělala od 6. do 18 hodin. Zítra neděli a pak pondělí má volno. Do práce potom nastoupí v úterý 25.6. v 18 hodin na noční šichtu do 6. hodin ráno. A totéž bude ze středy na čtvrtek. Do práce dojíždí do Rožnova p. Radhoštěm k firmě Onsemiconductor z USA. S práci je spokojena, dělá na lince v dílně.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Váš poněkud "anarchistický " způsob vnímání reality je v příkrém rozporu s ultrapravicovým, jenž někdy může hraničit i s postojem vstřícným k otrokářství. Nebo s postojem úchylně levicovým, jenž se svou krajností prvnímu blíží někdy až zasnubně:-)

2 3
možnosti
Foto

Pracovníci noční směny mají ze zákona nárok na finanční příspěvek. Z logiky věci jim nemůže být uznán kratší důchod třeba o rok, protože by se to muselo dělit počtem odpracovaných nočních hodin. Každý jich odpracuje jinak. Ale mají jinou výhodu, celkově kratší týdenní směnu. Od toho, aby byli pracovníci chráněni před psychickou zátěží, u noční směny je to kategorie prací 3, riziková, jsou právě lékařské prohlídky. Ty mají z noční vyloučit lidi, kterým to dělá problém. Není to žádná buzerace, měli by se vyloučit třeba psychicky labilní jedinci, co už mají ve zdravotní kartě jasně napsáno, že nemohou pracovat v noci. Patrně od nějakého psychiatra. Prohlídky nejsou žádné ponížení. Navíc se tam nechodí po školení, po noční šichtě, to jste zaslechl něco špatně. Než nastoupí zaměstnanec do pracovního poměru, musí mít od praktického lékaře potvrzeno, jaký je jeho zdravotní stav a že může pracovat v noci. Pak s tím jde ke smluvnímu lékaři organizace a ten teprve rozhodne, že může pracovat v noci. Může si tam zajít, kdy chce, lékař ale stejně pracuje jen přes den. Musí to mít ale vylítané, než nastoupí do nové firmy. Spíš mě teda vadí, že praktický lékař na to má měsíc čas, než udělá výpis z dokumentace a pak by se ten člověk nemusel 1 měsíc přijímat. Dělá se to ve prospěch toho člověka, ne v jeho neprospěch. Když na to psychicky opravdu nemá, může pracovat přes den a Opakované prohlídky pracovníků v noční směně jsou po 2 rocích činnosti, je to hodně krátký termín, před časem to ale dokonce bylo po roce, to byla nejkratší perioda u všech lidí, třeba profesionální řidiči chodí po 2 letech. Takže se to hodně sledovalo. Myslím si ale, že někdo pracovat v noci prostě chce, potkala jsem zatím ale jen jednu paní, pracovala v supermakketu a noční směny vyloženě chtěla, protože tam byl v práci větší klid, mohla se více soustředit a řekla očividně, že jí to sedne, že vůbec nechce pracovat přes den, ale to je jeden z tisíce.

0 0
možnosti
TB

myslím si, že si moc nevymýšlí. Dělal jsem 40 let v nepřetržitém provozu pro ČEZ. A pamatuji si, že roční prohlídky nám obyčejně vedení plánovalo po noční směně, aby se mohly hned zpracovat výsledky,

Školení, pravda nebylo hned po směně, ale v krajně nevhodnou dobu mezi nočními směnami a to ve 12 hodin.

Prohlídky od svého doktora se nebraly vážně, museli jsme navštěvovat lékaře, se kterým měla moje elektrárna smlouvu.

Všechno probíhalo jak mělo, pochopitelně. takže pokud se tam už dělalo, tak prohlídky byly roční, školení ve 12hod mezi směnami.

Do elny jsem nastoupil hlavně proto, že patřila mezi nejlépe placené závody ve městě. Elna jsem opustil ze zdravotních problémů. Prostě můj nervový systém se totálně zhroutil a 2 roky se to dávalo dohromady. Ale je mi také známo, že většina lidí, co pracuje v těchto provozech má narušené nervové systémy a je jedno na a kde dělá

5 0
možnosti
MS

R^ Jako zloději a prostitutky vystupují sami politici, takže to přirovnání beru s rezervou i když se práce na směny zrovna týká i pana Svobody.

0 0
možnosti
Foto

No, já bych s tím titulkem docela souhlasil.

Asi v tom smyslu, že je něco špatného v organizaci práce, když práci nelze stihnout v normální době přes den a musí se to protahovat přes noc do rána.

Když nastane mimořádná událost (havárie), tak něco takového má výjimečně opodstatnění, ale hlasování v zastupitelstvu? A opakovaně? To se asi opravdu zbláznili.

6 0
možnosti
  • Počet článků 4809
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 838x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal