Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Boeing 737 MAX už ve svém vzdušném prostoru zakázala i Evropa...

0 0
možnosti
Foto

Odpovím vám na to dvěma holými větami mého bratra:

Vlak když stojí - stojí. Letadko když stojí - padá... ;-)

P.S.: Ještě byste do té vaší statistiky měl zahrnout statistiku přeživších na počet havárií. V procentech, nikoli v jednotkách.

Asi by ten váš blog vypadal potom jinak. :-/

0 1
možnosti
Foto

V neděli jsme letěli /Boeing737-900/v tuto dobu touto končinou ze Zanzibaru. O havárii jsme se dověděli naštěstí až po návratu. Když jsem se pak přece jen podívala, čím jsme před dvěma týdny cestovali na trase Istanbul-Zanzibar a byl to on-B max8, musím se přiznat, že pocit byl všelijaký. Ale k Indickému oceánu by se člověku pěšky ani lodí nechtělo;-)

0 0
možnosti
MS

Je běžná praxe, že po haváriii letadla s podezřením na strukturální chybu se pozastaví lety stejného modelu do vyšetření příčiny a a případné opravy obecného problému. Letecká doprava je tak bezpečná právě díky důslednému přístupu v objasňování příčin havárií a jejich zamezení. Lety B737MAX už pozastavila řada dalších společností.

0 0
možnosti
VE

Nechci rozporovat závěry, jenom poznámka, že statistiky mrtvých jsou vztažené na počet kilometrů. Kdyby se místo kilometrů počítaly hodiny na cestě, nebo počty cest, rozdíly by nebyly zdaleka tak markantní.

0 0
možnosti
Foto

Možná je to také o tom , u kterých aerolinek ty Boeingy padají. Nějak to moc nesleduji, ale praxe bývala taková , že stroje po deseti letech (např) prodávaly renomované aerolinky těm "horším" , ty za dalších deset dvacet let ještě méně renomovaným atd.

Letěl jsem kdysi z Bombaje do Adenu s leteckou společností Alyemda - společnost tehdy lidového Jemenu a musím říci , že to byl zážitek. Jak se říká ve starém dobrém filmu o malých klucích - kdybych to byl věděl ....... tak bych raději ten Indický oceán tehdá zdolal na člunu.;-D

0 1
možnosti
JK

Jelikož není jasné, zda nehody nejsou způsobeny technickou nedokonalostí, tak je namístě do doby vyšetření havárie tento typ odstavit. Létat můžou jiným letadlem.

0 0
možnosti
PV

Konstatoval bych asi toto - Concorde s lidmi spadl jen jeden (a na vine byl odpadly kus plechu z jineho letadla) a prestal letat, Boeingu za rok spadne nekolik a letaji dal. Proste bud je obchod ziskovy (Boeingy), nebo je ztratovy (Concorde) a dle toho se kona. Letat stejne neprestanu. Za Vase hodnoceni R^

0 0
možnosti
GH

Zde je zprava co je asi 1 hod stara o tom, ktere staty/aerolinky uz zakazaly tem Boeing 737- Max 8 litat:

https://www.cnn.com/2019/03/11/africa/max-8-operations-roundup-intl/index.html

0 0
možnosti
  • Počet článků 4799
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 839x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal