Děkujeme za pochopení.
J56a72r33o38s80l49a93v 83C37h21u81d98á46č83e27k
Vynikající článek o těch dvou haváriích je na Technetu zde
M52a10r79t11i79n48a 53M88o35u74d44r27á
Boeing 737 MAX už ve svém vzdušném prostoru zakázala i Evropa...
M75a60r50t78i97n 33F13a58l38t84ý46n
Odpovím vám na to dvěma holými větami mého bratra:
Vlak když stojí - stojí. Letadko když stojí - padá...
P.S.: Ještě byste do té vaší statistiky měl zahrnout statistiku přeživších na počet havárií. V procentech, nikoli v jednotkách.
Asi by ten váš blog vypadal potom jinak.
M36i24l33o14s22l38a31v13a 46C57e23j19p25k93o67v65á
V neděli jsme letěli /Boeing737-900/v tuto dobu touto končinou ze Zanzibaru. O havárii jsme se dověděli naštěstí až po návratu. Když jsem se pak přece jen podívala, čím jsme před dvěma týdny cestovali na trase Istanbul-Zanzibar a byl to on-B max8, musím se přiznat, že pocit byl všelijaký. Ale k Indickému oceánu by se člověku pěšky ani lodí nechtělo
M12i83c97h63a45l 32S27e33d86m42í82k
Je běžná praxe, že po haváriii letadla s podezřením na strukturální chybu se pozastaví lety stejného modelu do vyšetření příčiny a a případné opravy obecného problému. Letecká doprava je tak bezpečná právě díky důslednému přístupu v objasňování příčin havárií a jejich zamezení. Lety B737MAX už pozastavila řada dalších společností.
V42e34r87o67n63i61k74a 64E25x48n76e95r52o41v79á
Nechci rozporovat závěry, jenom poznámka, že statistiky mrtvých jsou vztažené na počet kilometrů. Kdyby se místo kilometrů počítaly hodiny na cestě, nebo počty cest, rozdíly by nebyly zdaleka tak markantní.
O27t46a40k63a14r 65S47e55k54l
Možná je to také o tom , u kterých aerolinek ty Boeingy padají. Nějak to moc nesleduji, ale praxe bývala taková , že stroje po deseti letech (např) prodávaly renomované aerolinky těm "horším" , ty za dalších deset dvacet let ještě méně renomovaným atd.
Letěl jsem kdysi z Bombaje do Adenu s leteckou společností Alyemda - společnost tehdy lidového Jemenu a musím říci , že to byl zážitek. Jak se říká ve starém dobrém filmu o malých klucích - kdybych to byl věděl ....... tak bych raději ten Indický oceán tehdá zdolal na člunu.
J86o82s81e13f 95K98o27m79i54n56i70k
Jelikož není jasné, zda nehody nejsou způsobeny technickou nedokonalostí, tak je namístě do doby vyšetření havárie tento typ odstavit. Létat můžou jiným letadlem.
G21e68o55r55g62e 29H12o50l62y
Utery, March 12, asi 10 rano:
https://globalnews.ca/news/5046550/us-joins-ethiopian-led-investigation-boeing-crash/
P11a20v13e51l 10V86e55r77n78e19r
Konstatoval bych asi toto - Concorde s lidmi spadl jen jeden (a na vine byl odpadly kus plechu z jineho letadla) a prestal letat, Boeingu za rok spadne nekolik a letaji dal. Proste bud je obchod ziskovy (Boeingy), nebo je ztratovy (Concorde) a dle toho se kona. Letat stejne neprestanu. Za Vase hodnoceni
G78e43o80r79g79e 70H67o25l31y
Zde je zprava co je asi 1 hod stara o tom, ktere staty/aerolinky uz zakazaly tem Boeing 737- Max 8 litat:
https://www.cnn.com/2019/03/11/africa/max-8-operations-roundup-intl/index.html
- Počet článků 4799
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 839x
https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě
/* 1956.
V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.)
eContact: mrstejskal@gmail.com
Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde: http://www.flickr.com/mrstejskal