Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J88i74ř43í 25F81o15g46e46l

2. 12. 2018 21:50

Obávám se, že zaměňujete ČR ZA Zemana a Zeman zaměňuje sebe za ČR.;-)

0 0
možnosti
Foto

Od opravdového přítele člověk neočekává, že ho ve všem podpoří, ale v tom, že mu vždy řekne pravdu do očí. Fakt byste od přítele požadoval, aby vás podpořil i v případě, kdyby se domníval, že faulujete. Pravda může bolet i od přítele.

1 1
možnosti

A Zeman jakoo za tohle může jak?

2 0
možnosti

Má to jednoduché řešení- Odvolat Petříčka (pocheho) a velvyslance přo OSN!!

2 0
možnosti
Foto

Dobré nedělní odpoledne, pane kolego. Já mám sice ráno a zrovna jsem se probudil. Mám ale pocit, že máte ve vašem článku trošku zmatečnou větu, ze které je možné se naopak domnívat, že ČR stála pevně při Izraeli.

Ve čtvrtek 29. listopadu 2018 přijalo Valné shromáždění OSN šest protiizraelských rezolucí, z nichž ani jednu česká delegace nepodpořila

Zdroj: https://lubomirstejskal.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=69

7 0
možnosti
Foto

J21a13n 84P47e43c95h81a

2. 12. 2018 16:25

Ano, také jsem z tohoto blogu poněkud zmaten.

3 1
možnosti

Ano, smutný pohled na zcela dvojakou zahraniční politiku této země8-o

4 0
možnosti
  • Počet článků 4810
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 838x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal