Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K82a95r42e62l 51C58a97c21h

24. 11. 2018 18:12

Ani jsem to nedočetl, takže nevím, co jste napsal o premiérovi. Stačil mi faul na presidenta. President sice Vámi citované výrazy vůči novinářům používá, ale vždy neopomene říci "čest výjimkám". Takže nelze tvrdit, že hází všechny do jednoho pytle. Měl byste někdy věnovat čas a vyslechnout si pořad Týden s presidentem. Z rovna v těch posledních toto vyjádření padlo.

0 1
možnosti

Asi měl pan prezident těmi výjimkami na mysli bývalého redaktora Haló novin Jiřího Ovčáčka, nebo redaktora Parlamentních listů, kterého si vzal sebou na státní útraty do Číny :-)

Věřím, že na tom není ještě tak mizerně, aby Soukupa považoval za novináře.

Samozřejmě, že nenávidí novináře, kteří v minulosti medializovali jeho nezapomenutelné kauzy, jako bylo Olovo či aféra Bamberg, anebo novináře, s nimiž prohrál soud, jako např s Ivanem Brezinou.

4 0
možnosti

Pane Stejskale, z včerejší 13. komnaty Renaty Kalenské jsem měla úplně stejné pocity jako vy. Také jsem měla ráda její celostránkové rozhovory v Lidovkách, a také jsem netušila, jakými životními zkouškami paní Kalenská prochází.

Jen bych vás chtěla ubezpečit, že navzdory mínění určité části společnosti, tu existuje plejáda kvalitních a kompetentních novinářů, zcela oddaných své práci.

Právě ti mocným nejvíc vadí, jsou jejich noční můrou, proto se potrefení politici uchylují i k takovým praktikám, jakou jste zmínil v závěru blogu. K praktikám jak vystřiženým z repertoáru StB...

5 0
možnosti
Foto

Karma.Kyperská firma...?Pochybuji,že Babiš neví komu Seznam patří,když to vědí jeho zaměstnanci.Je to pár dní co šefredaktor MF Plesl sepisoval dost nechutné výhružky na adresu českého majitele,zakladatele Seznamu Ivo Lukačoviče....

8 0
možnosti

R^ Rozhovory Renaty Kalenské jsem také rád četl a oceňoval její profesionalitu. Ze 13. komnaty jsem viděl malý kousek, shlédnu celé.

5 0
možnosti

J64i46t23k55a 83Č84e33r71n57á

24. 11. 2018 12:30

Tak bohužel jsem tuto 13. komnatu neviděla, ale přesto přeji paní novinářce hlavně zdraví. Pokut bude tento pořad ještě někdy ČT opakovat ráda se podívám. Všechny tyto pořadu bývají zajímavé. Díky za článek a vlastně upozornění na to co jsem zmeškala.

7 0
možnosti

Najdete ho v archivu ČT, rozhodně stojí za to se na něj podívat. R^

0 0
možnosti

Mýlíte se, premier se neučí od prezidenta, tedy nikoliv od toho z hradu, ale přebírá mravy od prezidenta z nej demokracie na světě....a to je přece v pořádku..

2 0
možnosti

Premiér se vyučil mravům v rodné StB, jen je více či méně dovedně skrývá.

6 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
8 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS