Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J60a69n 32P13e75c56h61a

27. 9. 2018 23:52

Díky za hezkou vzpomínku na skvělou zpěvačku. Shodou okolností se mi při čtení zprávy o jejím odchodu vybavila úplně stejná písnička jako Vám: Ja tu zostanem. A ona tu paní Janka opravdu zůstane, např. na starém LP i s touto písničkou, které v létě často pouštím na starém radiogramofonu na chalupě.

0 0
možnosti
Foto

Je mi 48 a nikdy jsem o teto zpevacce neslysel. A nikdo mladsi nez ja take ne.

0 0
možnosti

Zahod starosti, zahod svoje starosti, pozri aky je krasny den...

https://www.youtube.com/watch?v=3mdQpPPcdW8

1 0
možnosti

Ano paní Jana K. už svoje starosti zahodila a odešla do muzikanského nebe. Pokoj její duši.

1 0
možnosti

Do toho smutku, snad trochu "Veselí". Nezapomenutelná scénka - Čo to je? Vyzerá to ako pravá koža ?! Bavili se rodičové i já samotný. viz - Jana Kocianová, M.Lasica, J.Satinský - C ́est si bon = https://www.youtube.com/watch?v=ByjcyH3ek20 V

3 0
možnosti

Proboha! Tohle tu raději moc neavizujte! Jestli se toho chytí nemocí BSE nakažené dámy z #MeToo, tak může mít pan Lasica velké problémy! :-)

Jinak pro mne ta scénka VR^;-D

1 0
možnosti
Foto

K91a15r88e39l 29M10á12d40l23e

24. 9. 2018 19:49

Schytám mínusy, to je mi jasné. Jiná jména mě vzala mnohem víc. Teď mám jenom nostalgii z toho, že odešel někdo další, kdo mě v mládí provázel jako spíš nechtěná kulisa z rádia. Hlas super, ale repertoár z velké části jen převzaté zahraniční hity doprovázené nějakým velkým trochu swingujícím orchestrem, čili degradace původní verze. Podle mne málokdo z mé generace může upřímně říct, že ho potěšilo slyšet Kociánovou z rádia. Nebo že měl doma její platňu.

2 0
možnosti

M82a72r46t17i81n 80L54a98c35o

24. 9. 2018 20:42

V niečom máte pravdu. V čase, keď Janu vysielali rádiá, sme počúvali LZ, DP a jej piesne boli mainstream. Ale v tej dobe by som neocenil ani Joss Stone, Amy, Anastaciu, nedávno zosnulú Arethu alebo Sade, ktoré dnes mám rád. Hovorí sa tomu starnutie...(?).:-)

1 0
možnosti

Diky.

Byla to vynikajici zpevacka. Jeji zahod starosti je podle mne lepsi nez original.

1 0
možnosti

I další písničky pojala skvostně, například Ráno na šiestom peróně. Jedna z mých nejoblíbenějších zpěvaček.

0 0
možnosti
Foto

Všem, kdož jste ji znali osobně, upřímnou soustrast.

1 0
možnosti

Nechci mluvit za ostatní poněvadž to mi nepřísluší, nicméně si myslím že tentokrát se s autorem shodneme naprosto všichni. Díky za tento blog. R^

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS