Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já s Vámi, v podstatě souhlasím. Krátké diskusní poznámky jsou mnohdy matoucí, lidé je příliš absolutizují. I Vy jste udělal něco podobného svou analogií s Hitlerovým Německem, což mne uvedlo do opravdu "dobré" společnosti.

Není možné být objektivní, jde-li o život a to Izraeli opravdu jde. Vám, jako příteli, zřejmě také a proto máte míru objektivity nastavenu jako 100 k 0. Takže objektivitu nemáte a já ji nečekám.

Ale asi jsem se, v příspěvku, nevhodně vyjádřil. Spíše mně vadí, že ve svém stylu psaní, píšete způsobem, který se jako objektivita tváří, ale je to vlastně 100 ku 0 propagandou. Jsem sice jen fanda, ale vadí mi to.

0 1
možnosti

Tohle bylo zbytečně adresné. Sám mám od dotyčného na kontě asi více mínusů než plusů, ale nikdy jsem si nevšiml, že by nějakého blogera systematicky obtěžoval. Pokud někdo tvrdí opak, měl by to dokázat, páni doktoři a inženýři.

0 0
možnosti
Foto

Pokud si jednotlivé státy Orientu nebudou rovny, pak se s objektivitou můžete rozloučit.

2 4
možnosti

Asi největší problém zdejších diskuzí, je fotbalismus. Takový člověk místo aby přemýšlel, tak fandí. A jestli má něco daleko k objektivitě, tak je to právě fandovství.

3 0
možnosti
Foto

Ano. Ale trpí tím obě strany a těžko říci, která víc. Já myslím, že ta "Antizemanovsko-antibabišovská".

1 2
možnosti

J81a31n 61J62í61l69e40k

23. 9. 2018 9:38

Prošel jsem celý Izrael pěšky, ze z jihu na sever a ze severu na jih. A musím říct, jestli mě něco děsilo, tak ta neustálá opatrnost Izraelců. Ne proto, že bych si myslel, že je zbytečné, ale proto, že je to nutné. Strašně nutné. Takže se Izrelcům naprosto nedivím, že zrovna se se svými arabskými sousedy nepárají.

9 0
možnosti
Foto

Pan Brunner je asi podobný diskutující jako pánové Hermánek, Macek, Řezník, Rozsíval, Petřík, Novák a další. Nejlepší je asi na ně nereagovat. Těm stejně nic nevysvětlíte, je to házení hrachu na zeď.

11 2
možnosti
Foto

Cha, cha, cha. Tak to je vyšší stupeň autorské namyšlenosti. Všechny kritiky hodit do jednoho pytle, protože nechtějí s "ušlechtilými a nezpochybnitelnými názory" autora souhlasit.

3 3
možnosti

J56a63n 97B46u30r33d87a

23. 9. 2018 9:22

Pokud píšete: "problémem jsou trámy v očích nepřátel Izraele, nikoli štěpinky v oku Izraele," je to právě tato věta ilustrující celou tu záležitost objektivity / neobjektivity . Problémem jsou jak trámy, tak třísky či štěpinky. Jsou trámy větší než třísky? Pochopitelně. Ale to neznamená, že tím třísky - někdy snad i polínka - přestávají existovat, anebo že se o nich nemá či nesmí psát a mluvit.

1 0
možnosti
Foto

I já se, pane kolego, z mnoha důvodů pokládám za přítele Izraele. Nicméně, ani já nejsem ochoten vždy a za všech okolností Izrael obhajovat a chválit. Prostě, každý může někdy udělat chybu.

P.S. Ještě mám doma navštívenku člena ochranky Izraelské ambasády, který v noci střídal profesionály, kteří v Praze hlídali izraelskou mládežnickou sportovní ochranku. Na zamčené boční dveře hotelu jsme vždy na noc montovali výkonný alarm.

1 5
možnosti

A proč jste vždy a za každých okolností ochoten hájit Ruskou hordu?

5 2
možnosti
  • Počet článků 4810
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 838x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal