Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je zvláštní jak nás letadla fascinují, mě taky, vidím je denně ale stejně ty oči zvednu :-)

2 0
možnosti

Na Flightradaru, a ještě líp na Playtváku - přímého pohledu na ranveje na Ruzyni bych vydržela nepřetržitě (teď jsem bohužel z dosahu pc, a na mobilu nemám možnost dostatku dat). Nejlepší je, když něco dělají na hlavní dráze, a navigují letadla na dráhu z jihu. To mám Airbus 380 jak na dlani:-))), tedy přímo nad hlavou.

Ještě mě mrzí, že sem nelétá A350, který tu jen představili.

Ten Dreamliner je ten extra lehký letoun, že? Ale zatím měl docela provozní problémy.

Pro mě největší nebeský elegán zůstane Condord. Měla jsem to štěstí, že jsem ho viděla při odletu, když tu byl nasposled. Nezapomenutelný zážitek.

2 0
možnosti
Foto

Ke Concordu blahopřeji. --- Dreamliner je skutečně lehčí (uhlíková vlákna) a problémy měl. Ale je nádherný ...

1 0
možnosti
Foto

Také rád a často používám. Ale mnohem častěji aplikaci v mobilním telefonu. To pak skutečně můžete kdykoliv a kdekoliv prověřit co na obloze vidíte. V tom mobilu je to fakt mnohem lepší, tedy pokud nemusíte z důvodu pracovních či jiných trávit celé dny u počítače.

0 0
možnosti

Také občas mrknu. Nejčastěji, když potomci někam letí, tak sleduji průběh letu a oddychnu si, když přistanou :-)

Na nebi nad námi je vůbec živo. Jednak tudy vedou letecké koridory, takže hlavně v létě je to téměř nepřetržitý sled blikajících teček na obloze s bílou vlající vlečkou, pak nám občas na hlavou proletí Gripeny, ale vůbec nejraději jsme, když trénuje úžasný Martin Šonka, kterého tu všichni obdivujeme a fandíme mu. Jo, a taky jsme na něj patřičně hrdí.

2 0
možnosti

Včera byla nádherná obloha a krásný podvečer, také jsme pozorovali letadla z terasy:-). Za sebou letěli tři boeningy 777 z New Yorku, Philadelphie a Chicaga, všechny do Kataru, byl to zajimavý pohled.. ale když Vám nad hlavou proleti Emirates s 380 tak je to užasné..

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

"Musíme si pomáhat." Díky Vám.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS