Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co je na tom divného ? Minimálně polovina zdejších antikomunistů byla v KSČ (kvůli GDPR je zde nemohu jmenovat).

0 0
možnosti

P77e90t24r 52B33u39r88i96a92n

15. 9. 2018 14:38

Zajímavé. A nám přitom tvrdili, že ty složky STB byly skartovány. A oni je zatím převezli k vám.

2 0
možnosti

Tak, jako poslanec v evropském parlamentu může být protiunijní, tak i člen KSČ mohl být antikomunista. Nevím, co je na tom divného!!

1 0
možnosti

J29a64n 34R17á39ž

14. 9. 2018 15:52

Díky za napsané.

Mne už unavuje neustále někomu vyvracet názorové dogma, že být křesťanem znamená automatickou příslušnost k nějaké církvi.

Z toho odvozeno: Aniž by věřící byl příslušníkem jakékoliv církve, může být dobrým křesťanem.

Já přijal křesťanství až tehdy, kdy jsem pochopil, že církve jsou instituce bez kterých se křesťan klidně může obejít. Pro mne být křesťanem znamená žít v souladu s křesťanskou etikou, jejíž princip skvěle vyjádřil Josef Ratzinger (papež Benedikt XVI) "Křesťanská víra znamená svěřit se životnímu smyslu, který v souladu s přírodními i božími zákony nese mne i celý svět a přijmout jej za pevný základ, na kterém mohu pevně stát."

Bible: K jejímu textu se musí přistupovat s vědomím, kdo a kdy sepsal jednotlivé knihy, že se jedná v naprosté většině o písemný záznam ústního podání přenášeného několika generacemi lidí žijících v rozličném sociálně historickém prostředí a že je na každém, kdo Bibli čte a studuje, jak si pro sebe jednotlivé části jejího textu vyloží.

1 0
možnosti

No vidite pane Razi.

Ja byl pokrten na stvanici, a vubec jsem se nemohl branit. A kdyz jsem o desetileti pozdeji pak zjistil, nejenze musim platit cirkevni dan, ale ze ta cirkev ode mne pozaduje neustale nove a nove prispevky jsem z ni vystoupil. A na mem videni sveta se vubec nic nezmenilo.

1 0
možnosti

Nakonec proc ne?

Z mnoha ceskych kolaborantu s nacizmem, ci chcete-li s fasismem se hned po kvetnu 1945 vyklubali skutecni antifasisti a presvedceni komunisti.

Tak proc by se z do roku 1989 presvedcenych komunistu nemohli po listopadu vyklubat antikomunisti?

1 0
možnosti

Co říkáte na to, že Meghan Markleová přestoupila před svatbou s princem Harrym z katolické do anglikánské církve? To zřejmě nebylo z vlastní iniciativy, ale nezbytná podmínka pro svatbu.

0 0
možnosti

Ano, to se v krestanskych zemich stava.

Moji rodice, otec evangelik a mama katolicka dostali svoleni ke svatbe od me babicky za podminky, ze my deti budeme evangelici.

0 0
možnosti

Já myslím, že se JO s těmito "těžkostmi" rychle popasuje a když né, MZ mu jistě poradí jak s tím naložit. Je k politování jaké propastné rozdíly musí věřící řešit při přestupu k jiné církvi......

0 0
možnosti
Foto

On byl rozdíl mezi "být komunistou" a "být členem KSČ". Troufnu si říct, že většina členů KSČ nebyla komunisty v tom pravém slova smyslu. Prostě u nich jenom byli.

8 0
možnosti

Souhlas, jen bych doplnil, ze podle jejich zdejsich vyjadreni mnoho opravdovych komunistu u nich vubec nebylo, jak se vsichni dusuji.

3 0
možnosti
Foto

Podle vzpomínek Klímy Olga Scheinpflugová, jestli mě paměť nešálí, měla doporučit Peroutkovi vstup do KSC. Kdyby ji poslechl, přestal by být antikomunistou?

0 2
možnosti
Foto

Přestal by být fascinován Hitlerem a byl by fascinován Stalinem.;-D

4 0
možnosti
Foto

Mne by teď spíše zajímalo, jaký postoj teď zaujme Jiří Ovčáček k zamýšlenému zdanění finančních náhrad u církevních restitucí.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS