Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Diletantismus dnešních zpravodajců se snoubí s pokusem o manipulaci. Nicméně v tomto případě jsem klidně spal a bylo by tomu stejně, kdyby byl přítomen třeba i J.F.K.

0 0
možnosti

Faux pas je, že o něčem takovém vůbec informují, McCain už se zaslouženě smaží v pekle, konec.

0 4
možnosti

Nevim jestli pan Stejskal sledoval take pohreb "soul singer" A. Franklin. Byl na nem B. Clinton a mel i projev, jeho hlas doslova jen sipal. Znel jako by trpel nejakym plicnim onemocnenim. Je mozne, ze to byl duvod, ze na pohrbu J. Mc Caina projen nemel.

1 0
možnosti
Foto

Diskuze je slabá a proto ještě jeden "poznatek". Když jsme nedbale, jak mám ve zvyku přečetl titulek, myslel jsem že čtu: "Nejnovější faux pas TV Nova aneb Kam zmizel Clifton?" a že TV Nova nějak zkazila onoho známého detektiva.

A když jsem to chtěl ověřit, tak jsem zjistil, že:

"Clifton is the largest city in Bosque County, located in central Texas in the United States. The city's population was 3,442 at the 2010 census."

https://www.bing.com/search?q=clifton+tx&FORM=R5FD4 (Nalezl Bing, nikoli strýc Google).

Takže jsem se s tím Cliftonem mýlil?

0 0
možnosti

Akorád že na NOVU nečumím.Copak jsem debil?

1 0
možnosti

Ale informovala o tom "jako první".

1 0
možnosti
Foto

Teda, pane kolego, Vaše starosti bych chtěl mít.

1 1
možnosti

Vaší starostí je trollovat?

4 0
možnosti

No a ten Clinton je kdo ? Uz jsem to jmeno nekde slysel... :-/

0 1
možnosti
Foto

Já taky. Něco s těmi doutníky, že?

2 0
možnosti
  • Počet článků 4807
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 838x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal