Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám, milý pane kolego, jednu poznámku pouze k perexu. Najednou se mi ve stolici objevila krev a já celou noc přemýšlel o tom, co bude s manželkou, až brzo zemřu.

Ovšem, uplynulo několik týdnů a kolonoskopie a následná histologie ukázaly, že mé obavy byly zcela liché.

Takže, já ten pocit moc dobře znám a při svém věku 70 let uvažuji, kdy asi "půjdou tlustý do tenkejch" a náš Pán si me k sobě zavolá. Ale, takhle asi uvažuje každý nebo alespoň každý, kdo nemá hlavu pouze na klobouk.

0 0
možnosti
Foto

Tady asi nebudeme ve sporu, rozumím Vašemu příspěvku. Sám jsem jenom chtěl říci, že shodou okolností byl pro mne 20/8 klíčový den. Když si jde člověk pro výsledky (kterým předcházela série nejrůznějších vyšetření a nejrůznějších vyjádření lékařů), tak než pan doktor začne mluvit, je to pořád 50 na 50. Ano, myslet na věčnost je v našich letech na místě, byť si nic nechceme připouštět.

Nicméně platí - a psal to svého času jeden náš kolega na BigBlogeru tuším -, že vše může být i jinak. On měl také krev ve stolici a jak se záhy ukázalo, jeho obavy liché, žel, nebyly. Víc na toto téma ale už raději ne. Příjemný den.

0 0
možnosti
Foto

Díky za osvětlení méně známých postav politiky státu Izrael. R^

3 0
možnosti
Foto

Já děkuji za uznání a za podporu. Mějte se dobře.

0 0
možnosti
  • Počet článků 4799
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 839x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal