Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Dobrý večer. Pokud jsem dnes dopoledne dobře zaslechl ČRo Plus, zaznělo tam vyjádření, že žraloky v blízkosti pláže vydráždily kusy hovězího masa vyhozené z lodi do moře. To je tedy informace bez záruky. Jen poukaz, že spíše než o čistou náhodu mohlo jít o hloupé lidské jednání, které k tragédii přispělo.

0 0
možnosti
MP

Píši to zbytečně. Psal jste totéž už u předchozího článku a já je četl v opačném sledu. Omlouvám se.

0 0
možnosti
JL

Prý být zabit žralokem je velmi nepravděpodobné, tak asi 3 000 000:1. Takže ten chlápek měl z pekla štěstí - tedy smůlu. Jet někam do Paďous si zaplavat a pak být okusován žralokem - to je tedy smůla. Asi jako být zabit bleskem nebo meteorem. Doufám, že to byl špatnej chlap, jinak by mi ho bylo líto - či spíše jeho dětí.

0 0
možnosti
MB

Zdravím, už dříve jsem, psal - Dcery do Hurghady. Sdělují spokojenost, 16 osob do Káhiry muzeum + pyramidy. Dnes potápění na moři! O nehodě vědí. Já otcovsky dodávám - Jsem si vědom rozporu. Člověk koná blaho - pak riziko zde je. Nejde jenom o žraloka, začíná to letadlem, výlety a samotnou přítomností. Mluvil jsem s ženou - riziko je všude. To bych pak nemohl vlézt ani do bazenu - je tam 220V, podobně vyjet s autem, v lese je zase strom. Se žralokem - jako se Sportkou = 1 : 1, pravděpodobnost události a výhry. Život ukazuje, že jistá = únosná rizika je třeba přijmout. Jistě, pak i to pokaka štěstí. Pevně věřím, že se v pořádku vrátí a následný rok už tam dolů - Kterou popisujete jako srdcovku+ Památky k tomu ... :-)

0 0
možnosti
JL

Ano, riziko zemřít je vždy a všude, než živočichové umírají.

1 0
možnosti
JN
Foto

Já Vám, pane kolego, povím něco zač mě nepochválíte. Ta smrt k tomu sportu prostě patří. Chceš šnorchlovat v nebezpečném moři? Tak prostě počítej s úrazem.

A podobně to je u všech "adrenalinových sportů". Nebezpečí, spojené s takovým sportem jen zvyšuje jeho atraktivnost.

P.S. Omlouvám se, že nediskutuji přímo k obsahu článku, ale obecněji.

1 0
možnosti
Foto

Je to jinak, milý kolego, já Vás klidně pochválit mohu, neboť v této záležitosti nejsme ve při. To snadno doložím citátem ze svého prvního článku k poslednímu útoku žraloka v MA, který jsem publikoval 3. 8. 2018 ("K útoku žraloka ... "). V něm píšu:

"Byť s možností, že by se něco takového mohlo stát, musí člověk podvědomě počítat. Když nastupujeme do dopravního prostředku, také existuje určité procento rizika, že dojde k nehodě."

O tom článku jste do dneška (5/8) nemohl vědět, neboť jsem byl dva týdny "ve výkonu trestu", tedy stažen z hlavní stránky kvůli porušení kodexu blogera. (Podrobnosti jsou v diskusi pod článkem Lenky Hoffmannové "Čím se Izrael liší od jiných národních států" ze dne 4. srpna 2018.)

Buďte zdráv!

PS: Nevadí mi, když se diskutuje obecněji. Poněkud mne ale mrzí, pakliže se diskutuje bez toho, že by si diskutující předmětný článek alespoň přečetl.

2 0
možnosti
  • Počet článků 4808
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 838x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal