Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Připojuji se k vašemu textu, blog pana Preslera mne dost udivilo, což jsem mu tam i napsal. Připadá mi poněkud vytržený z reality.

1 0
možnosti

Domnivam se, ze pan Babis je v tom nevinne a ma svych starosti dost. Co umoznuje nakladatelstvi ci vydavatelstvi Mafra bude asi podnikovym tajemstvim, alejednoznacne maji kazde noviny sveho sefredaktora, ktery si jiste take vybira sve spolupracovniky.

0 0
možnosti

Pan Presler je ve svých článcích úplně mimo a dost často si odporuje. V diskusi jsem mnohokrát na tuto skutečnost upozornil, avšak nikdy jsem se nedočkal protiargumentu. Jeho články jsou prostě slohová cvičení, kterými pouze plní zadání.

7 2
možnosti

Jako kdyz drive agitoval v Rudem Pravu.

2 2
možnosti

P43a47v78e62l 36V80é24b84r

15. 7. 2018 17:29

No, zkuste se v ne zcela dobrém zmínit o jistém etniku - a poznáte "svobodu slova".

Dozvíte se, že ta zmínka je troling, mimo téma a podobně a příspěvek bude vymazán.

12 1
možnosti
Foto

H36a52n30a 74V54l31k31o54v60á

15. 7. 2018 18:38

Nebo bude diskuse zrušena.

A nejde o "ne zcela v dobrém". Jde o nevinné pravdivé zmínky o pozitivní diskriminaci či kriminalitě tohoto etnika....

A několikrát jsem se ptala (v souvislosti s adorací Patrika Bangy) jestli má vysokoškolské vzdělání (protože velmi rád zmiňuje že "studoval" (což může být cokoli včetně učňáku) které lidi na jeho pozici mívají.

Viděla jsem totiž dokument o jakémsi "kurzu novinařiny" pro Romy na základě skutečnosti že jsou procentuálně málo zastoupeni mezi novináři (....) Do tohoto kurzu nebylo třeba žádného vzdělání, pouze příslušnost k etniku.

A - ačkoli mi zde paní Janků dávala školení o čárkách - vidím občas v projevu Patrika Bangy chyby na úrovni žáka základní školy. I pod těmito chybami jsem se ptala.

Nikdy jsem na tuto otázku nedostala odpověď.

6 1
možnosti

Kdyz on s.Pressler uvazuje stejne jako v dobe, kdyz psal do Rudeho Prava ...

8 1
možnosti
Foto

To je nějaké nedorozumění. Pan Babiš svobodu slova zde skutečně omezit může, má na to právo a to nijak nesouvisí s demokracií v Česku. Tu formují veřejnoprávní média, která asi 30 let ovládají síly, etablované za éry Václava Havla.

3 5
možnosti

P49e52t72r 57T31o33m69e51k

15. 7. 2018 16:38

A demokracie podle Macka by vypadala jak? A jestli nevíš, tak jen tupě žvaníš.

8 1
možnosti

Každý mocnář má své nohlsledy a ti zavilejší musejí dát svému lokajství opodstatnění :-)

2 0
možnosti

...a čím víc ohnou hřbet, tím větší kus masa urvou.

4 0
možnosti

Nemyslím si, že by něco takového hrozilo, p.Presler podle mě jen vyvinul aktivitu ;-)

Ale už jsem to psal pod jeho článkem: proč by radikálně a tím i nápadně omezoval vyjadřování názorů v médiu, kde se zhusta vyskytují články, které ho adorují a omlouvají?

7 1
možnosti
  • Počet článků 4798
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal