Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Včera cca v 18 jsem jim napsal:

Dobrý den,

zjistil jsem, že upravujete obrázky Řeckých kostelů - odmazáváte z nich kříže. Pokud chcete zachovávat náboženskou neutralitu, pak prostě nemůžete dávat na obrázky církevní stavby. Takto falšujete skutečnost a historii. Něco takového tu bylo například v nacistickém Německu, ale i v komunistickém Československu. Na takové falšování jsem velmi háklivý, protože indikuje nástup totality.

Doufám, že závadné obrázky urychleně stáhnete z prodeje a veřejně se za takové pochybení omluvíte.

Dnes mi odepsali:

Naším cílem rozhodně nebylo kohokoliv urazit a velmi se omlouváme, pokud k tomu došlo. V tomto případě se jednalo o výrobky prodávané na mnoha evropských trzích současně v rámci tematické akce Řecký týden. Design obalů proto nebyl navržen v České republice, ale byl vytvořen mezinárodním týmem. Do budoucna aktuální zkušenost při tvorbě dalších návrhů obalů budeme brát v potaz.

--------

Takže má smysl se ozvat a nečekat, že to (možná) udělá někdo jiný.

2 0
možnosti
Foto

Gratuluji Mirkovi Dušínovi. To co udělal Lídl bylo nesportovní a nečestné. Je správné, že jste protestoval. ;-D

0 1
možnosti
ZH

Máte neustále plná ústa svobody. Ale když dojde na situaci, která reálně svobodu ještě víc oklešťuje, ani to neumíte rozpoznat. Dost smutné...

3 0
možnosti
Foto

Ale já tu svobodu hájím i v tomto případě. Obhajuji právo Lídlu dát si na své letáky jaké chce fotky a vyretušovat na nich co chce a v případě zákazníků hájím jejich právo u Lídlu nenakupovat jestliže se jim cokoliv na tomto obchodě nelíbí.

Já nemohu za to, že vy svobodě nerozumíte.

0 1
možnosti
ZH

Lidl jasně podporuje multikulti v jeho zvrácené podobě. Nacismus a komunismus také vyrostli na podobné podpoře od firem i občanů.

Nikdo nemá právo falšovat skutečnost ani historii. Ani firmy. Protože to je pro ostatní nebezpečná situace, která končí ztrátou svobody.

1 0
možnosti
Foto

Nikdo nemá právo dát si na svůj leták co chce? To je mi divné vnímání svobody. Ono to je jinak. Právo má, ale je na lidech a jejich toleranci co budou vnímat jako dobré, nebo jako špatné.

Lídl soutěží s ostatními řetězci o zákazníky a ve svém marketingu zkouší různá podprahová sdělení. To dělají všichni. Je jasné, že když se splete a víc zákazníků pobouří, přinese mu ta marketingová kampaň spíše ztrátu. To už je jeho boj.

0 0
možnosti
ZH

Obchodní firma má dělat obchod, nikoliv politiku. To, co Lidl udělal, je falšování historie a reality ve jménu zvrácené ideologie. Historie nám ukazuje, že na konci takového "snažení" jsou vždy miliony mrtvých. Takže opravdu nemá právo dávat si na své letáku cokoliv chce. To by si také mohla dát na letáky výzvu "zabijte Kšíra". Souhlasíte až s takovou mírou "svobody"?

0 0
možnosti
  • Počet článků 4794
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal