Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

ano legrace končí, "...a já jeho omluvu přijmout nemohu." typicky křesťanské, Ježíš v hrobě rotuje (tedy pokud z něho neutekl, jak se tvrdí)

1 1
možnosti
JS

Hloupější názor na násilné vnucování islámu Lidlem jsem ještě nečetla a ani nechci .

0 0
možnosti
JV

Lidl bojkotuji již od aféry s podřezanou lípou před jednou jejich prodejnou v roce 2003. Hlady jsme zatím neumřeli ani nás to finančně nepoložilo.

4 0
možnosti
VV

;-D blbost lidí je neomezená

1 4
možnosti
RM

Nedávno každý plival na Řecko kvůli dluhu a najednou jsou zase naši přátelé, protože máme společného nepřítele - Lídl. Ironie...

Není nad to, když veřejné mínění řídí mainstream....

4 13
možnosti
PV

P37a66v39e87l 95V20é50b20r

3. 9. 2017 9:38

Mícháte jablka a hrušky - a víte to. Kromě toho, v případě ohrožení jdou drobné rozmíšky stranou.

4 0
možnosti
JH

J76a81n 34H38l23e97d68í76k

2. 9. 2017 23:38

řecký národ okupovaný Osmanskou říší po staletí vydržel, zůstal křesťanství věrný, tajně se děti učili řeckému jazyku a jejich otcové chrabře bojovali. Dnes však z Evropanů jsou líné srákory a nechají si diktovat od krvelačných divochů.

10 0
možnosti
RM

A kde se tam to křesťanství vzalo?

0 1
možnosti
Foto

já do Lidlu nechodím ale zajímalo by mě kolik z těch které to tak rozčililo tak zítra stejně půjde-protože chtějí ušetřit

také je zajímavé, když se před časem mluvilo o tom, že musíme Řecku pomoci se plácením obrovského dluhu mnozí Češi remcali že nebudou pomáhat povalečům kteří pracují sem tam a mají se lépe než my

1 2
možnosti
JK

J48a62k56u93b 32K56o95s

2. 9. 2017 22:59

Já do Lidlu chodím, ale ne proto, abych ušetřil peníze, ale čas. Při cestě z práce (30km autem) z krajského města mám po cestě Kaufland, Globus, Tesco a Penny s Lidlem. V prvních třech, než dojdu k prvnímu regálu, mám v Lidlu nebo Penny nakoupeno (podotýkám, že se jedná o malé nákupy denního charakteru). Lidl mi vyhovuje sortimentem a rychlostí nákupu. Nyní jsem rozhodnutý Lidl na rok ignorovat. Ale zda to vydržím, nevím.

Ale vůbec nechápu druhou část příspěvku. Jak souvisí řecký dluh s kastrací kostelů na Santorini? To, že mám výhrady k jejich rozpočtové morálce neznamená, že je jako národ nemám rád nebo se jich nezastanu, pokud někdo przní jejich historické a kulturní dědictví.

6 0
možnosti
JK

J37a94k80u60b 42K83o56s

2. 9. 2017 20:25

Mne tehdy překvapil i černoch v letáku. Tedy hlavně pak odůvodnění Lidlu.

Ale k článku... Proč považujete za rasizmus když odmítnu, třeba jako zadavatel reklamy, model tmavé pleti? Prostě chci z nějakého důvodu prezentovat své zboží na modelu světlé kůže a motiv může být prozaický, třeba aby barvy oblečení vynikly. Model odmítnu protože je to černoch, ale s rasizmem to nemá nic společného. S postupující ekologickou, rasovou a genderovou hysterií za chvíli nebudete moci odmítnout pánského manekýna s chlupatýma nohama, který se přihlásí na prezentaci dámských plavek, Protože máme genderovou rovnoprávnost?

14 0
možnosti
KF

K96a95r79e97l 54F95a34j13t

4. 9. 2017 15:05

... byť je to staršího data, autor tím příspěvek se kterým jinak jednoznačně souhlasím uvedl. Osobně mě je (byl) černoch na letáku ukradený. Když už mě nad tím donutili přemýšlet, přišel mi sice "nepatřičný" z důvodu nereflektování běžného kulturně-sociálního standardu společnosti, na kterou mířil. Nicméně stále mě nepobuřoval, ale v kontextu mi připadal prostě jen hloupý. Hloupý z toho důvodu, že jsem očekával, že na další "provokativní nápad" nebudeme muset zase tak dlouho čekat. Nic si nenalhávejme, již v tu dobu onen mezinárodní tým markeťáků moc dobře věděl co dělá. On totiž v té reklamě viděl vlastně stejnou provokaci, jako ji v ní viděli ti co se k ní ozvali. A ti co je začali hájit, a vlastně za ně atakovat ty kteří se ozvali, jim umožnili prostě jen přejít na další level. To je salámová metoda, kterou v rámci "agitace dobra" můžeme vidět všude okolo čím dál tím více.

Blog je uveden krásnou úvahou: Dělá něco jinak než ostatní modelové a modelky? Nikoli. Počíná si jako ostatní: prezentuje dle pokynů reklamní agentury určitý oděv. Tak v čem je problém? Jenom v tom, že má jinou barvu kůže? Pokud ano, jde o krystalický čistý rasismus ... otočme si pohled na neustálý korektnostní hon a položme si tu otázku znovu, přidejme stejné odpovědi a doplňme ... jde o krystalický čistý rasismus ... protože práci dostal jen a pouze pro svou barvu. Ale jak jsem napsal - v podstatě hloupý leták prošel, proti případům nevole se zvedla tsunami podpory, nůž dojel na desku a další řez do salámu byl připraven ...

Jinak ještě jednou - černoch na letáku mně fakticky nevadí, odstranění křížů, byť jako ateistovi, mě už ale nadzvedlo (ale stejné by to bylo při odstranění znaků jiných náboženství) ... v obou případech ale vidím zásadní shodu v motivu takto vedených kampaní. A doufám, že doba, kdy budu mazání křížů považovat za normální či jen "nepatřičné" a nadzvedávat mě budou činy, které jsou dnes zatím nepředstavitelné, je co nejdál.

0 0
možnosti
JS

Souhlas. Rád bych viděl, zda by v případě nabídky třeba tureckých potravin odstranovali půlměsíce z mešit. To by se neodvážili. Je mi z toho smutno, Podvolení už je na pochodu - rychlém.

17 0
možnosti
TK

Nebojte se, Češi si nenechají kálet na hlavu. Před chvílí jsem jel kolem Lídlu a parkoviště bylo plné aut protestujících zákazníků. :-P;-D;-D;-D

6 0
možnosti
JB

Tady neumazali kříž na Chrámu Sv, Víta, ale na řeckých kostelech.

1 0
možnosti
JH

Dej si na schránku, že nechceš letáky a budeš mít klid.

1 5
možnosti
JK

J73a61n 73K93a69l44o65u36s

2. 9. 2017 17:20

Možná Řecko vyhlásí Němcům válku.;-D Je opravdu dojemné o co se někteří lidé starají;-D. Každý ať si fotky upravuje jak chce a nikdo mu do toho nemá co kecat...

4 25
možnosti
JB

Myslíte si, že Řekové by svámi souhlasili? Tak ne,nesouhlasí. Česká řecká komunita se už vůči Lidlu ohradila. S tou válkou to nezařekněte, Řecko se nezdá, ale mají lépe vybavenou armádu než bundeswehr, dokonce víc leopardů než bundeswehr...

Kdyby na Chrám svatého Víta někde v reklamě kebabářů přimalovali půlměsíc,nebo tam vyvěsili islámskou vlajku,nechalo by vás to teda klidným?

15 0
možnosti
  • Počet článků 4805
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 838x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal