Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J16a27n 96S38t48i79f69t64e70r

25. 8. 2017 17:07

Nevím, už žiju 40 let v cizině, ale "s koráli" se mě nějak nezdá. Korál, bez korálu, jako hrad, bez hradu. Nebo se pletu?

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás a odpovídám. Nepletete se - a ani já jsem to nenapsal špatně. Záleží na tom, jak slovo korál pojmeme. Dle jazykových pravidel vydaných Ústavem pro jazyk český může být korál jak podstatné jméno mužské životné, tak neživotné. Já píšu o korálech jako živém organismu, proto "koráli". Pokud bychom psali o neživých korálech, pak by bylo správně "korály". Děkuji.

0 0
možnosti

Dík za barevné vyobrazení tolika tvorů v moři. Z vodních tvorů je mi nejmilejší a rád si s ním pohraju - kapr. A zvláště když už je na vánočním talíři s bramborovým salátem pod mým nosem. Tam když je smažený, je neodolatelný!! R^R^

0 0
možnosti
Foto

Však už se to blíží ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 4794
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal