Diskuse

Koblihy, tričko, tenisky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

Já si nemyslím, že je nějak důležité, kdo, co jak a komu rozdává a jak je u toho oblečený. To je přeci volba každého. Ale nedá mi to nezamyslet se nad tím, jak hluboko jsme ochotni my voliči klesnout a jak velkého lháře a manipulátora jsme ochotni vzívat. A přitom by stačilo tak málo. Zkusit se odvrátit od politické propagandy, tedy všeobecných lží a slibů a zkusit se zamyslet nad tím, to že mi v inulosti ta či ona strana skutečně dala, zda jsem se za její vlády měl skutečně lépe a svobodněji. A nebo, co mi někdo nabízí jako alternativu.

Já osobně mám rád, když mohu mít na své zaměstnance, kteří tu jsou pro mě, tedy politiky, optavný a kontrolní prostředek. A proto čistě za mě, můj pohled na svět a moje volba je SPD. Berte prosím jenom jako konstatování mého pohledu na věc, které nemá za cíl kohokoli ovlivnit. jenom jsem popsal, koho a proč.

0 0
možnosti
KS

Tenisky si musí vzít proto, že 90 % lidí nezajímají nějaké názory a myšlenky. Musí jít mezi lidi a na složité problémy jim odpovědět dvěma větami.

0 0
možnosti
VM

Ano. Lidé většinou koukají na obal, bohužel, co co je uvnitř už tak nevnímají a nebo vůbec

0 0
možnosti
JG

J19i61ř37í 61G36a19n95o

4. 6. 2017 18:06

Pane, šaškem se Babiš stal už vstupem do politiky. Ty ostatní šaškárničky to už nic není. Jenom lituji ty šašky,kteří mu dávají ve volbách hlasy. Nemluví pravdu, manipuluje lidi, využívá svého postavení k soukromému obohacování a národ mu tleská. Co jsme to za lidi? My nemůžeme mít demokracii potřebujeme diktátora.

2 2
možnosti
PK

myslím,že nemá vůbec potřebu se obohatit...

1 0
možnosti
Foto

Vždy mě fascinovalo, jak politici, kteří čtyři roky s kravatou a v saku i spali, náhle před volbami odloží kravaty v domnění, že budou jaksi lidovější. Z toho se dá snadno usoudit, že průměrný profesionální imagemaker je blb bez fantazie.

2 0
možnosti
MS

Mne by spíše zajímalo, kdy o sobě chtějí dát Realisté pořádně vědět. Volby se blíží mílovými kroky a oni ve volebních průzkumech zatím figurují v položce "ostatní strany". :-P

2 0
možnosti
VE

Nemají prostředky na kampaň, moc toho dělat nemohou. Ještě si šance kazí tím divadýlkem jak se píše v článku a jak tím jak píšu níže. Kromě toho, jejich další chybou je, že je lidi hodně vnímají jako další populisty a oni, místo aby se proti populistům vymezovali tak v některých bodech programu toto podezření ještě potvrzují. Bylo by to na dýl... Chtěla bych jim fandit, ale je to stále těžší

2 0
možnosti
DB

velmi dobrý postřeh...a právě ze stejného důvodů chodí Merkelová již více než deset let tak jak chodí oblečená..jako žena z trhu...má to chytit za srdce ty lidi, kteří nemyslí ale vidí, oblečení a z toho usuzují,...jé...on je náš chodí oblečen jako já...tomu budeme věřit...to je většina voličů..............bohužel....je to jen útok na emoce...tedy pojďte mne zvolit já to potřebuji....někdo mi dal peníze a já se musím dostat na funkci a vrátit mu je........několikanásobně...a nejvíce je právě lidí s velikým stupněm podinformovanosti a ti pak volí a volí podle emocí...a tak jsou šance obrovské, že pán bude zvolen....obyčejná taktika..protože těch kdo myslí, jako vy a další je prostě jen málo........

1 2
možnosti
VM

Ač se naše názory většinou míjí, nyní musím plně souhlasit. Je snažší propadnout nějaké formě manipulace, než přemýšlet samostatně. Proto lidé snáze volí obal, nehledíc na obsah.

0 0
možnosti
VC

Nevím sice, jaký je Váš vztah k panu Švarcnberkovi, Ale musíte uznat, že to tričko je pouze slabý odvar jeho číra.

4 0
možnosti
AR

Text článku je ponejvíce věnován pan Robejškovi než Schwarzenbergovi, to zaprvé a zadruhé je, zda ve zdraví se dočká náš milovaný prezident prvního kola prezidentských voleb. Zatřetí tvrdím, že jeho Robejškovi Realisté jsou experimentem vice vědeckého přemýšlení než snahou o proniknutí mezi obyčejné lidi. Žiju v menším městě v Beskydech a skutečně o Robejškovi nikdo ani v hospodě nemá páru, natož o jeho nějaké straně. O to více je dost kladně přijímán třeba kandidát na prezidenta prof. Drahoš proti Zemanovi!!Před čtvrthodinou jsem přišel z hospody a ne z kavárny, na které fandové Zemana rádi nadávají na ty, kterým se Zeman přejedl. I z podhorských luk a pastvin je to tak.

4 0
možnosti
JR

J60a14n 84R11á84ž

4. 6. 2017 11:19

Přidávám se!

0 0
možnosti
VE

Něco na tom je. Když založili stranu, hlásali, že budou jiní než všechny dosavadní strany. Ve všech dalších krocích ale jednají úplně stejně. Objíždí republiku s mítinky, to je ještě OK, ale ty stejné bilboardy s tvářemi a jednoduchým heslem o dětech a nerealistickým očekáváním 20% volebního úspěchu, tomu sami věří? Realisticky by měli hlásat něco jako "uděláme vše abychom se dostali do parlamentu"

1 0
možnosti
VC

Je i na Vás, zda těch 20% dosáhnou. To by chtělo více věřit a ne pochybovat.

2 0
možnosti