Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M20i21l52a31n 87R47a61d32e32k

18. 5. 2017 20:51

a pan disident mluvil jen o Zemanovi, a ne o VSECH presidentech Evropy a USA? Nebo to uz neni zajimave? Jelikoz ukazte mi zemi kde by se Cine k nelisali. Prachy nesmrdi

5 1
možnosti

Ukažte mi jediného prezidenta z Evropy, který prohlásil, že se přijel do Číny učit ("Já jsem přijel do Číny, abych se od Číny učil, jak zvýšit hospodářský růst, jak stabilizovat společenský řád." - Miloš Zeman v Číně).

0 0
možnosti
Foto

Kdyby naopak byly všechnny prostitutky jako Zeman, prostituce by zahynula na oubytě....

3 0
možnosti
Foto

Pan disident by si měl zametat před vlastním, tedy německým prahem. Jenom jednou jsem se nedávno díval na ruskou televizi, kterou nabízí kabelovka. A téměř veškerý reklamní čas měly zakoupené německé firmy. Jenom jestli to není v čínské TV obdobné.

3 0
možnosti

Já nevím, co je to za postižení, že skoro každý, kdo z nějakého důvodu cítí potřebu plivnout na Zemana, zároveň musí zdůrazňovat Havlovu dokonalost.

A přitom svoje mouchy mají oba. A v něčem jsou si dost podobní.

6 2
možnosti

Havel zcela určitě nebyl bez chyb. Ale srovnávat ho s buranským, devótním a mstivým chováním Zemana je vrchol ignorance. :-/

8 3
možnosti

Já se naopak stydím za to, že Havel ještě v poslední den svého prezidentství podepsal dokument, jímž vyzval k válce proti Iráku, že prý se tam najdou zbraně hromadného ničení.

Potom to s tím hledáním dopadlo stejně, jako když urození rádcové hledali nejjasnější princeznu Krasomilu. Ale desítky tisíc mrtvých a totálně rozvrácená jedna část planety za tím zůstaly.

7 5
možnosti

Ten jeho podpis nebyl (pochopitelně) nijak stěžejní. Navíc v té chvíli nemohl (jako nikdo) vědět, jak to s těmi ZHN v Iráku je. Takže zklidněte hormon. :-)

1 4
možnosti

R^R^

Liao I-wu to popsal velmi přesně. Stejný pocit jsem měl, když se Zeman v červené vestě lísal k čínskému prezidentu při jeho návštěvě v ČR.

3 5
možnosti
Foto

Ona vesta je tzv. ,,pulovr". Dodnes jej v téže barvě MNOZÍ nosí. Stejně tak, jako kdys V.H.;-)

2 0
možnosti

Takova prostitutka vznika v okamziku orientace na jednu ze dvou svetovych stran.Takze mame prostitutky zapadni a prostitutky vychodni. Na stridacku. Kdyz uz tak.

4 2
možnosti

Někdo prostitutky preferuje - je to rychlé a efektivní.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS