Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dříve narození budou stejně nadále používat název Praha - Ruzyně. Avšak různé doby si žádají různá přejmenování, nejen letišť, ale i ulic, náměstí nebo celých měst.

1 0
možnosti
Foto

Ech, stárosť, stárosť. Lepší už to nebude.

Uvedený pan bloger by mohl použít i vlastní zkratku:

Hermánkovo Ohromujícně Vševědoucí Nekonečné Omílání. ;-D

Vám R^!!

2 1
možnosti
Foto

Tak já nejprve povím, jak jsme na to přišel. byla to taková naprostá hloupost, takový záblesk, který okamžitě pominul jako nesmysl.

A sice, v září 2011, tedy ještě před Havlovou smrtí a zběsilým přejmenováváním letiště jsme letěli na Krétu na dovolenou a při odbavování zavazadel mi probleskla před očima tři písmena: HER.

Chvilinku, ale jen chvilinku, jsem si pomyslel "Aha, oni na ta zavazadla dávají jmenovky a já viděl jen první tři písmena".

Pak jsem si uvědomil, že přemýšlím jako guma a že to je letiště Heraklion na Krétě a když jsme přistáli, tak jsem z okénka viděl "Nikolas Kazanthakis Airport".

A když pak došlo k té hurá akci s přejmenováváním ruzyňského letiště,, která kolegovi Stejskalovi asi vůbec nesedí, jinak by používal oficiální název toho letiště, tázal jsem se, zda se změnil i příslušný kód letiště.

Nezměnil, je stále PRG a nikoli třeba JFK či CDG, které přímo míří na zmíněné osobnosti.

Konkrétně letiště JFK v New Yorku asi hodně pomáhá tomu, aby vzpomínka na velkého antikomunistu a ještě většího erotomana, Johna Fitzgeralda Kennedyho nevybledla.

Ostatně, je to něco podobného, jako hádat se s kolegou Stejskalem, zda dvě uskupení, Vojna a Pussy Riot mají něco společného, když jejich frontwomanka byla činná jak v tom markýrování sexu v Petrohradském biologickém muzeu (dokonce asi v 7.měsíci), stejně jako v té výtržnosti v Chrámu Krista Spasitele v Moskvě.

0 0
možnosti
Foto

...jsem na to přišel... Aby mi zase někdo nevytkl, že si vykám.

0 0
možnosti

Už jen to přejmenování letiště na V.H. byl příšernej nápad :-( Který b.. to vymyslel? Pro mě to stejně bude stále letiště Prahy - Ruzyně :-) stejně jako vyjmenované slovo :-)

1 0
možnosti

;-D;-Dnebylo by lepší když jsme u těch zkratek a ohledně výslovnosti pro toto letiště mít volací znak dvojité F jako FF ;-D;-D

0 0
možnosti

Lidově se temu letišťu říká RVHPčko! ;-D

1 0
možnosti

A ještě vás doplním, že když si poslechnete radiokorespondenci pilotů s věží, tak se zde také letiště hlásí pouze jako Ruzyně.

4 0
možnosti
  • Počet článků 4798
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Tip:

https://forum.eretz.cz/index.php/board,9.0.html - to nejpodstatnější z izraelského sportu na jednom místě

/* 1956.   

V letech 2012 až (duben) 2023 bloger na hlavní stránce iDNES. Předtím na BigBlogeru Lidovek. V období prosinec 2020 až únor 2023 též na Blogosféře.cz. Od 11. dubna 2023 na platformě Blogosvět.cz . Jako autor spolupracuji s internetovým deníkem Neviditelný pes. Od 18. 4. 2023 aktivní také na Seznamu Médium. (Po vyloučení z hlavní stránky iDNES  jsem aktivní pouze na tomto soukromém blogu na iDNES.) 

 eContact:  mrstejskal@gmail.com

Nejoblíbenější relax: fotografování fauny pod hladinou Rudého moře. Viz zde:  http://www.flickr.com/mrstejskal