Profesionální přístup pražského letiště

Toho největšího, tedy ruzyňského. Přesněji: Českého Aeroholdingu, jehož je letiště součástí. Ve středu 28/6 jsem na svém blogu popsal problém, s nímž jsem si jako prostý uživatel PC nevěděl rady.

 

Stručně připomenu. Chtěl jsem si ověřit, kdy se vrátí naši mladí z Egypta, ovšem stránka Přílety na webu letiště Václava Havla nabízela nečitelné vyobrazení (viz obr. 1).

 

Můj další postup?

 

Obrátil jsem se emailem prostřednictvím kontaktního formuláře (www.menimeletiste.cz/kontakty) na letiště s popisem situace a s prosbou o vyjádření. Ondřej Svoboda (Online Marketing Specialist – Team Leader) z Českého Aeroholdingu se mému problému rychle a důkladně věnoval a zanedlouho mi poskytl cennou radu. Ta by mohla být užitečná i pro ostatní, podobně postižené (a počítačové uživatele, nikoli experty):

 

  • Pokud využíváte prohlížeč Google Chrome, otevřete si prosím www.Prg.aero a stiskněte současně kombinaci tlačítek CTRL + Shift + R. Stránka se Vám znovu načte včetně aktualizace cookies.

 

Stalo se a kýžený výsledek se dostavil (obr. 2).

 

Přesně tak si představuji profesionalitu. Jsem potěšen o to víc, že ji ukázal odborník z oblasti, které si nad jiné vážím – letecké dopravy.

 

Tímto si dovoluji veřejně poděkovat. Svět je zase o něco víc fajn.

...  obr. 1/Takto se zobrazovala stránka Přílety  na web letiště v čase trvání chyby. Poznáte, kdy dosedne spoj z Marsy Alam?

 

... obr. 2/Stránka ruzyňského letiště zobrazující přílety po opravném zásahu. Přesně to jsem hledal.

Autor: Lubomír Stejskal | čtvrtek 29.6.2017 8:00 | karma článku: 14,24 | přečteno: 734x